Sunday, August 16, 2015

Silent Sunday....Mannequin









sharing on One Dad 3 Girls
SHARE:

44 comments

  1. I had to look at this one several times before I worked out what it was! Still not sure but it's interesting all the same!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! It is two pieces of a mannequin. :-)

      Delete
  2. I wish I had her butt, but only one of them. I don't need two :p

    xo,
    rue

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba ha ha....mine is as wide as two! :-) Hugs!!

      Delete
  3. Ummmm very expressive art . Rue's comment cracked me up !!!!!! Hug's TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's different, that's for sure! Me too! LOL... Hugs!!!

      Delete
  4. Hahaha, this gives me. Lot of insight into your sense of humor. Where in the world was this???

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was a piece introducing an art exhibit…it was in Birmingham a few years ago. Very colorful and unique…to say the least! :-)

      Delete
  5. Replies
    1. It is different and colorful...all of the pieces were unique.

      Delete
  6. This looks like an interesting piece of street art

    Thank you for linking up

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was posted outside introducing a new art exhibit…there were several mannequins hanging from trees, as well as some decorated skateboard pieces. Thanks so much for hosting!

      Delete
  7. Replies
    1. It was pretty cool and definitely different!

      Delete
  8. I love how these are painted! As for the rest of it, I'm not quite sure, haha. Art :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. All of them were painted very differently…unique, but introducing an art exhibit. Some art is definitely unique.

      Delete
  9. Replies
    1. All of the mannequins were painted uniquely and tied together...introducing an art exhibit in Birmingham a few years ago. :-)

      Delete
  10. Ha ha I am with Rue I would like to trade one of her butts for mine! Have a good start to the new week.
    Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. I’m with ya on that one! :-) I hope you do also Kris!!

      Delete
  11. This would come in handy for all those times I wished I had a clone or two, to do some of the leg work for me – lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LMAO...I like that! And yes, it most definitely would! :-)

      Delete
  12. This is a fascination photograph. Like other commenters, it took me a while to figure out what it is, but it really draws you in and the busyness of the background complements the subject perfectly. Very cool. #mysundayphoto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! It is busy and does have quite a bit going on. But it was just too bizarre and interesting not to photograph. :-)

      Delete
  13. good grief. i just realized i hadn't subscribed to your blog and i'd already missed the last two posts!
    now i'll be able to catch each one.
    and you'll have your hands and mind full it sounds... with the exciting new move and all...
    i wouldn't worry about posting... we''ll all still be here!
    i just found you! i'm not going anywhere! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for subscribing! I’m following you so I can see when you post…I love your blog!!

      It is all exciting and exhausting….and we haven’t even closed yet…LOL. I think posting will take away from of the stress from packing….giving me something else to focus on. They just might not be as often! Hope you have a wonderful day! Hugs!!

      Delete
  14. LOL It took me a bit, to figure that out!!!! -giggles-

    Tessa

    ReplyDelete
    Replies
    1. It took me a while to figure it out and to decide which one I wanted to photograph...there were some interesting mannequins to choose from! :-)

      Delete
  15. Replies
    1. They were sort of scary/bizarre in person…especially the ones hanging from trees…LOL

      Delete
  16. It is definitely very colorful and creative, no butts about it! ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. HA HA HA....gives a whole new meaning to "Baby Got Back"...LOL

      Delete
  17. It took me awhile. :-) Thank you for sharing.
    Carla

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a bit different...sort of messes with your head for a minute...LOL Thanks so much Carla!

      Delete
  18. Hmmm. Oh now I see! Two mannequin bottoms. Lol. I love the paint colors. Where was this?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it takes a minute or two to see exactly what it is and they did a great job of painting them....the entire street was lined with these things. It was in Birmingham, AL...introducing a new art exhibit.

      Delete
  19. Fascinating!
    Please come link up at http://image-in-ing.blogspot.com/2015/08/double-play-on-way.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ma'am! Will do...thanks so much!

      Delete
  20. Wow thats so weird! I was looking for the head haha. An interesting subject =) #mysundayphoto

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL....it is definitely a different art piece! Have a great one!

      Delete
  21. Four legged piece of art, love the shot!

    ReplyDelete

Please leave a comment! I do love hearing from you and enjoy visiting your blogs. I will respond via email or by replying to your comment here on my blog! Have a wonderful day!

© Chasing Quaintness | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig